Garantie & Retouren

Batterijen / Accu's

Batterijen en accu´s hebben een gemiddelde levensduur van 300 laadbeurten. Tijdens deze periode zal de capaciteit gelijdelijk iets afnemen, dit is echter gebruikelijk en valt niet onder garantieregels. Op al onze batterijen / accu's geldt een minimale garantie van 3 maanden wanneer deze niet meer werkt gelieve ons per mail op de hoogte te stellen waarna u het product naar ons retour kunt zenden en wij voor een passende oplossing zorgen. Dit geldt ook voor batterijen / accu's in startersets!

Verdampers / Atomizers / Clearomizers / Cartomizers / Coils

Op alle bovengenoemde producten geldt een zogenaamde DOA (dead on arrival) garantie, werkt het product niet bij ontvanst? Meld het ons (binnen 72u na ontvangst) en wij vervangen het product kostenloos! . In de regel gaan de Coils (verbranders) 2 - 6 weken mee naargelang gebruik en onderhoud. U merkt dat een coil aan vervanging toe is wanneer er een verbrande smaak optreed. Meestal werken de Coils dan nog wel maar wij raden u aan om tijdig te vervangen. Dit geldt ook voor verdampers e.o. in startersets! (Het breken van glazen tanks en verbranden van coils valt niet onder garantievoorwaarden)

eLiquids

Op eLiquids wordt geen smaakgarantie gegeven, smaken verschillen. De één vind een andere eliquid lekker dan de ander, dit is echter geen reden voor vergoeding. Lees de omschrijving en reviews goed om erachter te komen welke eLiquid voor u de beste keuze is. Komt u er nog niet uit, vraag onze helpdesk voor advies, stuur via eMail een uitgebreide omschrijving van uw voorkeuren en wij sturen u een passend advies. Niet gesealde (verzegelde) eLiquids worden niet geruild!!

Overige Producten

Op alle overige producten geldt een garantie tot 12 maanden, de garantietermijn van ieder individueel product staat vermeld op de betreffende productpagina. Deze garantie doet op geen enkele wijze afbreuk aan rechten betreffende garantie.

Verkeerd product besteld?

Heeft u per ongeluk het verkeerde product besteld? Geen probleem! Mail ons hierover en laat ons indien voorhanden weten om welk bestelnummer het gaat. U kunt vervolgens het verkeerd bestelde product naar ons retourneren. Zodra wij het product ontvangen in zijn originele verpakking zonder beschadigingen, zullen wij het bedrag met aftrek van de door ons gemaakte verzendkosten aan u vergoeden. Let wel! wij vergoeden uitsluitend artikelen in hun originele verpakking, producten waarvan de verpakking verwijdert is kunnen wij niet vergoeden en zullen wij naar u terug moeten zenden, hiervan zult u zelf de verzendkosten moeten betalen!

Hygiëne Producten

Producten voorzien van een verzegelde verpakking kunnen niet meer geruild worden op het moment dat de verzegeling verbroken is. Deze producten vallen onder de zogenaamde hygiëne wet en kunnen uit hygienisch oogpunt niet meer verkocht worden nadat de verzegeling verbroken is, hierdoor is het niet mogelijk om deze producten te ruilen na het verbreken van de verzegeling! Deze wetgeving is met name van toepassing op artikelen als: eLiquids / Clearomizers / Coils / Drip tips / Complete sets waarbij één of meerdere eerder genoemde artikelen onderdeel van uitmaken.

DOA Garantie

DOA staat voor Dead On Arrival. Dit houdt in dat de garantie uitsluitend geldt wanneer een product bij ontvangst niet of niet juist werkt. Wanneer dit het geval is dient dit bij ons gemeld te worden binnen 72u na ontvangst.

Uitgesloten voor Garantie

De volgende gevallen zijn uitgesloten van garantie: Alle schade van buitenaf zoals val of breek schade, waterschade en defecten door toedoen van slecht onderhoud. Verzorg uw materiaal goed, dit verlengt de levensduur van uw producten aanzienlijk!


Retourprocedure:

De retourprocedure is als volgt:
Suur een eMail naar: info@esigaret4u met als onderwerp ' retour' vermeld hierin om welk product het gaat, wat de klacht is en indien voorhanden uw bestelnummer. Heeft u geen bestelnummer geef dan uw volledige naam en adresgegevens aan de hand van deze gegevens kunnen wij uw bestelling opzoeken in ons systeem. Op werkdagen zult u binnen zeer korte tijd reactie krijgen op uw mail en zullen wij u indien van toepassing vragen het defecte product naar ons retour te zenden. Wanneer wij bij ontvangst constateren dat het gaat om een gegronde klacht, zullen wij diezelfde dag nog voor een passende oplossing zorgen. Wanneer blijkt dat het product niet defect is, kunnen wij ons het recht nemen om de (extra) verzendkosten op u te verhalen. In overige gevallen nemen wij de kosten uiteraard voor onze rekening. Zorg ervoor dat u zeker bent dat de klacht gegrond is om zowel u alsook ons van onnodige kosten te beschermen. Onze producten zijn van hoge kwaliteit en wij merken dikwijls dat klachten ongegrond zijn en dat het retourgestuurde product niet de reden is dat het niet werkt. Test indien mogelijk het defecte onderdeel met andere onderdelen om erachter te komen waar het probleem aan ligt. Voorbeeld: werkt een batterij niet meer? Test hem met een andere atomizer, lader, adapter alvorens een retourmelding te plaatsen. Vaak ligt het probleem aan één van de overige onderdelen en zo kunnen wij onnodige verzendkosten voorkomen en u sneller voorzien van een goed werkend product!

Valt uw product niet onder bovengenoemd regelement? Maak er toch melding van! Wij hebben service hoog in het vaandel staan en proberen waar mogelijk ook klanten van dienst te zijn buiten de garantieperiode. Hier kunnen echter geen rechten aan verleent worden, er wordt per geval gekeken of wij iets voor u kunnen betekenen!