eGo T4

Sinca

De eGo T4 van Sinca is een elektrische sigaret van topkwaliteit! Koop de eGo T4 eSmoker zonder verzendkosten en je hebt 'm morgen in huis!

Deze set bestaat uit twee complete T4 eSmokers!

Normale prijs: € 49,95

Nu: € 39,95

Sinca
Geen verzendkosten
Géén verzendkosten!
Gratis bezorgd in Nederland & België!
Supersnelle Levering
Supersnelle levering!
Voor 16.30 uur besteld, morgen in huis!
Deskundige helpdesk!
Deskundige Helpdesk
Binnen enkele minuten reactie, klik hier 

eSigaret4u ervaringen

Productbeschrijving

Details

Dit product is niet langer deel van ons assortiment, reden hiertoe is dat er inmiddels nieuwere en betere technieken beschikbaar zijn. Wilt u gebruik maken van de nieuwste techniek? Klik hier

Sinca T4 Starter Set

één van de nieuwere modellen in de Sinca lijn is deze T4. Hiermee probeert Sinca een alternatief te leveren voor de ongekend populaire eGo CE5. De batterij van beiden modellen is gelijk, het verschil zit hem in de Atomizer die niet alleen meer inhoud heeft maar ook voorzien is van een compleet ander verbrandingsysteem dan bij de CE5

Sinca T4 2.0ml Atomizer

De atomizer heeft anders dan in de meeste gevallen geen coil maar een zogenaamde base. Voordeel van een base is dat je deze schoon kunt maken wat de levensduur van je Atomizer ten goede komt, een tweede voordeel is dat een base minder lang smaak vast houdt. Dus wanneer je van smaak wisselt blijf je de vorige liquid minder lang proeven dan bij coil modellen. Nadeel is dat een base model iets minder damp levert. Schoonmaken doe je door simpelweg de base los te draaien en onder de kraan af te spoelen. Doe dit pas wanneer je merkt dat de smaak achteruit gaat! De Grote Atomizer van 2ml zorgt ervoor dat u 500-600 puffs uit deze smoker haalt.

T4 eGo 650mAh Batterij

Zoals eerder gezegd is dit exact dezelfde batterij als de CE5. Met zijn 650mAh zou deze batterij voldoende vermogen moeten leveren om de meeste dampers een dag mee vooruit te helpen. Pas na +/- 350 gebruiksbeurten dient de batterij bijgeladen te worden. 

Tijdelijk extraatje!

De eGo T4 wordt tijdelijk geleverd in een handig eGo etui. In deze etui kunt u uw esigaret meenemen of opbergen en er is tevens plaats voor uw liquid! op = op!

Wilt u met 2 personen gebruik maken van deze set vergeet dan niet een extra lader en adpater te kopen! 

Sinca T4 wordt gratis en snel thuisbezorgd door Esigaret4u!!

Extra informatie

Extra informatie

Merk Sinca
Inhoud

T4 Sinca inhoud:

• Clearomizer 2 stuks
  • Batterij 2 stuks
  • Adapter 
  • USB kabel
  • Gebruikershandleiding
  • Garantiebewijs
  • Etui
Inhoud Tank/Cartridge 2,0ml
Puffs per Tank/Cartridge 500-600
Laadduur 3-4 uur
Batterij Capaciteit 650mAh
Batterij Voltage 3.3v - 4.2v
Afmetingen L146mm - D14mm
Reviews
gestopt met roken Review by Hans Wild
Kwaliteit
Prijs
Dankzij dit fijne dingetje nu al enige tijd gestopt met roken en daar ben ik enorm gelukkig van merk het ook al aan mijn conditie dus al dat negatieve gedoe over deze nieuwe wijze van roken sla ik volledig in de wind. gewoon doen!! oh ja dit dingetje werkt overigens perfect!! (Geplaatst op 16-05-2014)
Beter dan CE5Review by Ton de Jong
Prijs
Kwaliteit
Ik zie iedereen lovend over die ce5 maar ik gebruik deze nu geruime tijd en heb laatst om eens te proberen een ce5 atomizer gekocht en erop gezet. het kan aan mij liggen maar ik vind de t5 een stuk beter de baterij is hetzelfde dus daar kan het niet liggen (Geplaatst op 13-03-2014)
Eerlijke klantenserviceReview by Rino
Prijs
Kwaliteit
Ik ben zeer tevreden, door alle aanbod online zag ik door bomen het bos niet meer. Deze site zag het meest betrouwbaar uit en ik had mijn keuze al gemaakt. Toch nog even contact opgenomen met de klantenservice en gek genoeg praatte de vriendelijke dame aan de telefoon me naar een goedkoper model. Ik hou van dergelijke eerlijkheid en ben blij te weten dat er nog bedrijven zijn die service boven omzet plaatsen. Ik ben overigens zeer tevreden over het product, ik ben nieuw in elektronisch roken dus heb geen vergelijkingsmateriaal maar mij bevalt het goed! (Geplaatst op 24-11-2013)
Zeer tevredenReview by Dhr Pfaff
Prijs
Kwaliteit
Allereerst wil ik u complimenteren op uw snelle levertijd, in één woord fantastisch!
Dan nu de T4: Ik zal beginnen om u op de hoogte te brengen van het feit dat dit mijn eerste ervaring is met elektronisch roken, en derhalve geen expertise heb op dit vlak.
Dan nu mijn bevindingen: Ik ben nu 2 weken in bezit van dit fijne dampertje en ben er zeer content over, er komt voldoende rook uit en de batterij is voor mijn gebruik ruim voldoende. Ook de inhoud van de vloeistof hoef ik maar éénmaal daags te vullen. Over de levensduur van de diverse onderdelen kan ik vooralsnog geen uitspraak doen, hiervoor is de gebruiksperiode te kort. Ik zal later hierop terugkomen als ik een langere periode gebruik van dit product heb gemaakt.
MvGr Harald
(Geplaatst op 26-09-2013)

Schrijf uw eigen review

You're reviewing: eGo T4

Hoe waardeert u dit product? *

1 ster 2 sterren 3 sterren 4 sterren 5 sterren
Kwaliteit
Prijs

U bent wellicht ook geïnteresseerd in de volgende producten:

eGo CE5

eGo CE5

15 review(s)

Nu: € 44,95

Sinca / Kanger Pakket V2

Sinca / Kanger Pakket V2

2 review(s)
€ 32,95
Mini CE4

Mini CE4

11 review(s)

Nu: € 44,95

EVOD

EVOD

8 review(s)

Nu: € 34,95

eGo T4 Sinca kopen? Geen verzendkosten bij eSigaret4U!